راز شخصیت‌های ناآرام

راز شخصیت‌های ناآرام

ساعات مطب : 8 الی 17

راز شخصیت‌های ناآرام

شخصیت انسان بیانگر تغییرات نسبتا پایداری است كه در طول زمان ایجاد می‌شود، برای هر فرد منحصر به‌فرد است و نوع تفكر، احساس، انگیزه و رفتار فرد را در‌بر می‌گیرد. بنابراین باید توجه كنید رفتارهایی كه انسان از خودش بروز می‌دهد برگرفته از ویژگی‌های شخصیتی و افكار و باورهای اوست و چنانچه فرد دچار اختلالات شخصیتی یا مشكلات رفتاری نباشد، انتظار می‌رود رفتارهای ناهنجار از خودش بروز ندهد. شخصیت‌های ناآرام خلق های ناپایداری دارند.

برخی از افراد هستند كه مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط موثر و كارآمد را ندارند و در روابط بین‌فردی خود، دچار مشكل می‌شوند. آنها غالبا آرام نیستند و به‌سادگی از كوره در می‌روند. انتظارات‌شان از دیگران زیاد است و مدام با اطرافیان خود دچار تنش می‌شوند.

این افراد به‌طور آشكار در محیط شغلی و شخصی مدام درگیر ناآرامی ‌هستند و معاشرت و همكاری با آنها سخت است. بیش از حد درگیر جزئیات می‌شوند و در مقابل ناكامی كم‌تحمل هستند.

برخی دیگر نیز از مشكلات رفتاری و شخصیتی رنج می‌برند و با این‌كه سعی می‌كنند در محیط اجتماعی كنترل‌ شده رفتار كنند، مشكلات آنها معمولا در محیط خانوادگی به‌سادگی بروز می‌كند و خود واقعی و رفتارهای واقعی خود را در خانواده بیشتر نشان می‌دهند. كج‌رفتاری‌های آنها بیشتر در كنار نزدیكان‌شان رخ می‌دهد و در محیط‌های اجتماعی سعی می‌كنند مطلوب رفتار كنند.

باید توجه كنید كه در هر دو حالت به تغییر نگرش و رفتار نیاز است اما در مورد آن دسته از افرادی كه با بیشتر اطرافیان خود در زندگی شخصی و اجتماعی درگیر می‌شوند و رفتارهای پرخاشگر و غیرقابل‌كنترل و مهار نشده از خودشان نشان می‌دهند و علاوه بر مداخلات روان‌شناختی، ممکن است به مداخلات دارویی نیز نیاز داشته باشند. افرادی که داری شخصیت‌های ناآرام هستند ممکن است زود از کوره در بروند و برآشفته شوند در بعضی مواقع آنها کنترلخود را ازدست میدهند و ممکن است دست به کارهای خطرناک بزنند.

سوگواری و آرام سازی پس از واقعه سانچی

از دست دادن و فقدان،بخشی اجتناب‌ناپذیر از زندگی است و همه انسان‌ها به نوعی در زندگی شرایط قرارگرفتن در معرض مرگ و سوگواری را با کیفیت‌های مختلف تجربه می‌کنند و…
ادامه مطلب
keyboard_arrow_up
× پشتیبانی 24 ساعته